Lorem Ipsum

ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.



«Εμένα με νοιάζει»
Άρθρο: Αναφορά, μετανάστες
ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

Ξεκίνησα να γράφω χωρίς καμία εμπειρία και σχέση με τη δημοσιογραφία, ωστόσο σκέφτηκα ότι κάποιων τα αυτιά θα πάθουν ωτίτιδα, τα μάτια θα γουρλώσουν και τότε θα κατηγορηθώ το λιγότερο για ρατσισμό. Αδιαφορώ! Όπως ανέχομαι και ακούω όλους εσάς, τους δήθεν φιλεύσπλαχνους έλληνες, που ανοίξατε τα σύνορα της πατρίδας μου και αφήσατε κάθε αλλοδαπό απ’ όλα τα μήκη και πλάτη αυτού του πλανήτη να εισέλθει, και μάλιστα χωρίς να ερωτηθώ το εξής απλό: «Θέλω;». Θέλω να ζω και να ανέχομαι στην καθημερινότητά μου όλους αυτούς τους μαύρους, κίτρινους, κόκκινους; Δέχομαι ότι υπάρχουν εξαιρέσεις αλλοδαπών, αλλά πιστέψτε με, είναι πολύ λίγοι. Το δικαίωμα να πιστεύω και να εμμένω σε αυτή μου την άποψη δεν ήρθε από το πουθενά. Μου το έδωσαν οι ίδιοι, εκείνοι, που ζώντας στη χώρα μου δεν τη σέβονται και δεν εκτιμούν τη φιλοξενία που τους παρέχεται. Ήρθαν εδώ για μια καλύτερη ζωή. Δεκτό, απόλυτα σεβαστό. Γιατί όμως χαλάς τη δική μου ζωή λεηλατώντας, βιάζοντας, κλέβοντας την περιουσία μου; Πλέον πίσω από κάθε μεγάλο έγκλημα, είτε οικονομικό είτε ανθρωπιστικό, κρύβεται ένας αλλοδαπός. Ποιος θα τους σταματήσει; Ποιος θα κάνει κάτι τολμηρά σωτήριο; Για να μπορώ να περπατώ ξανά στην πόλη μου, να μην φοβάμαι και κυρίως να ακούω ελληνικά. Η κυβέρνηση και η κάθε κυβέρνηση δεν πρόκειται να κάνει απολύτως τίποτα για την πάταξη του εγκλήματος, αυτού που συντελείται από τους αλλοδαπούς. Τα συμφέροντα είναι μεγάλα και οικονομικά. Έχουν βλέπετε χαμηλό κοστολόγιο, λιγότερες αποδοχές. Σε όλες τις επιχειρήσεις προτιμώνται αλλοδαποί, με αποτέλεσμα η ανεργία να μεγαλώνει και η οικονομία αντί να ανθίζει να βουλιάζει. Έχουν μερίδιο. Ήρθαν, τους δόθηκε το δικαίωμα να ανοίξουν δικά τους μαγαζιά, τους αφήνουν να έχουν ακόμα και πάγκους με κάθε λογίς πραμάτεια και η παρά-οικονομία καλά κρατεί. Πουλάνε τα πάντα τόσο φθηνά που εμείς οι αφελείς τους προτιμάμε, ξεχνώντας ότι δίνοντας τα χρήματά μας σε αυτούς, ένας δικός μας κλείνει την επιχείρησή του αδυνατώντας να τη συντηρήσει. Η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη. Καταλάβετέ το. Οι μετανάστες βλάπτουν σοβαρά τη χώρα μας. Ας βρεθεί κάποιος να βάλει ένα όριο, ένα φραγμό σε αυτόν το παραλογισμό. Βοήθεια! Σε λίγα χρόνια θα είμαι εγώ ο μετανάστης στη χώρα μου! Θα ψηφίζουν και θα αποφασίζουν αυτοί για μένα χωρίς εμένα! Και τότε…. Θα λέμε όλοι σκύβοντας το κεφάλι και πλήρως συγκαταβατικά «Τώρα είναι αργά»…

-ΣΟΦΙΑ ΚΟ ΛΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-

Δημοσίευση σχολίου

About This Blog

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP